okeh idup aku msa cuti sgt bosan, best, stress n ntah pa gk mk dpdh. tiap2 ari ku men game jak2. game fb ya lah tek oww. dh lmk2 borink udh ku ngn cuti tok. pa2 pun aku hapi cz aku bruk lpas cmputer test k stat blaja driving bh. tp yalah sabtu tk tpksa gk g kursus seari stret yg bowinkkkkk ya. ntah gne gk lak. cgek gk hal molah cuti ku xbest bila dpt cl dr uni ku tek madah mara xbyr fees mekowg abis. bkn gk xtekejut bila nenga aku pelu byr RM8500 gk! dh la ku baruk tauk cdak biak intech sma batch ku pun agreement lain dr mekowg nok dr taylors tok. cdak mara byr 18000 cgek sem tp mekowg 3 nk len tok knk byr 14000/sem jak??? xaci apa ya! ng paloi lh cdak xterurus alu. mls ku nk ngerepak gk. prob ngn cdak ya xpandey abis2 jak. aku pun xtauk pa ndak keja org2 atasan ya smpe org2 bwhan asaku kdak xmolah keja jak. aku sian ngga kwn ku nk sorg ya ng xmampu mk byr duit sebanyak ya. dh gk ku baruk tauk uni ku pun fees tiap taun nait by 6%!! xmampus apa ya mun tiap taun nait fees jak2. mun ku tauk ng xku mk blaja sia n bgus gk ku mbik local u jak n apply jpa ka ptptn ka dpd dpt prob mecah utak camtok. dh ku pkr2 taun dpn bapak ku udah pencen, adik ku sorg nk nyambong blaja gk, nok 2 gk msih kecik. da 2 taun gk pake ku blaja. ya ku pk mun tiap taun da baki yuran tpksa byr kdrk ntah gne jadi idupku?? aku ng mk keja dolok la pas biz degree ya lak insya allah. mun da rezki bruk ku g nyambong master k duit kdrk or crik sponsor lain nk bagus gk.yg konpem xkn nyusahkn idupku. aminn
This is Where My Heart Shouts!
Welcome To My Blog (^_^)
Hello readers! Welcome to my humble blog. =)
ATTENTION! PLEASE READ BELOW BEFORE YOU CONTINUE
~PLEASE Respect me & I'll respect you. It's not that hard rite?
~I'll be VERY NICE to you IF you're NICE TO ME. It's a deal ok??? =D
~Oh ya! DONT WORRY, I WONT BITE YOU!
~Thanx for visiting aite! I hope u'll enjoy reading my blog!
ATTENTION! PLEASE READ BELOW BEFORE YOU CONTINUE
~PLEASE Respect me & I'll respect you. It's not that hard rite?
~I'll be VERY NICE to you IF you're NICE TO ME. It's a deal ok??? =D
~Oh ya! DONT WORRY, I WONT BITE YOU!
~Thanx for visiting aite! I hope u'll enjoy reading my blog!
Sunday, December 5, 2010
aku kenak tag oleh hilal :)
okeh first of all, aku xtauk pa sebenanya men tag2 tok tp aku polah jakk demi hilal....ahaxz! :D
1) adakah anda rasa anda hot?
aku HOT bila orang buat aku jadi HOT :D
alamak! aku xtau nk tag sape :O
11)no. 3 ada hubungan dengan sapa?
waaaaaa aku xdpt jwb! pyh beno soalan ni eh hahaha
12) bagaimana pula dengan no.4?
spt soalan2 lain, yg ni pon aku xdpt jwb...
13) pesanan kepada orang no.6
pesanan buat semua lah ye sbb xde org no.6: JGN NAKAL2! v(^_^)v
14) kata2 cinta untuk orang no. 2.
i love u? tp sape org no.2 tu?? ;p
15)adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
wokeh aku xtau nk jwb cmne lg hehehe
16)berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang mengetag anda
1. nama dia hilal :)
2. dy rindu J3 :D btol x?
3. dy sgt COOL n member TERBAEK (^_^)v
4. dy stdy kt USM
5. dy kipas-susah-mati of rugby
18)perasaan anda semasa buat tag ini.
blur? ntah knapa hahaha
19)Adakah anda tahu y si Razman itu sengal??
SAPEKH ITU??
20)gay or lesbian
ni soalan ke?
SEKIAN MAKSEH :D
1) adakah anda rasa anda hot?
aku HOT bila orang buat aku jadi HOT :D
2)upload wallpaper yang anda guna sekarang...
3) cerita pasal wallpaper tersebut
gamba kucing tu aku "pinjam" dr gamba sorg member hehe sebab kucing tu comel sgt la aku snggup nk buat dy jd wallpaper aku. tgk muke kucing tu buat aku rse mcm nk tampa2 *hiperbola* je muke dy sebab aku geram muahaha4) Bila kali terakhir makan pizza?
beberapa minggu yg lpas wif my family. sedapppp sgt :D
5) Lagu paling latest anda dengar
urm aku xtau lagu ni latest x. aku men dgr je - Kesha; Take it off
6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
main gameeeeeeeee 24/7 sbb tgh cuti 3 bln hahaha
7) Dipanggil nama apa selain nama sendiri, anda?
hmmm...amal. chubby, ayg, amuli etc....
8) Tag lagi 8 orang
9)siapakah orang no. 1 kepada anda?
maaf xdpt nk jwb sbb xtau nk tag sape huuuu
10) katakan sesuatu kepada orang no.5
maaf skali lagi
maaf xdpt nk jwb sbb xtau nk tag sape huuuu
10) katakan sesuatu kepada orang no.5
maaf skali lagi
11)no. 3 ada hubungan dengan sapa?
waaaaaa aku xdpt jwb! pyh beno soalan ni eh hahaha
12) bagaimana pula dengan no.4?
spt soalan2 lain, yg ni pon aku xdpt jwb...
13) pesanan kepada orang no.6
pesanan buat semua lah ye sbb xde org no.6: JGN NAKAL2! v(^_^)v
14) kata2 cinta untuk orang no. 2.
i love u? tp sape org no.2 tu?? ;p
15)adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
wokeh aku xtau nk jwb cmne lg hehehe
16)berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang mengetag anda
1. nama dia hilal :)
2. dy rindu J3 :D btol x?
3. dy sgt COOL n member TERBAEK (^_^)v
4. dy stdy kt USM
5. dy kipas-susah-mati of rugby
18)perasaan anda semasa buat tag ini.
blur? ntah knapa hahaha
19)Adakah anda tahu y si Razman itu sengal??
SAPEKH ITU??
20)gay or lesbian
ni soalan ke?
SEKIAN MAKSEH :D
Monday, November 1, 2010
hello lonely night
it's late and im staying up for the final exams which is very rarely done. wish i could finish off reading the environmental notes by tonight hopefully, but i dont think i could. (T_T) why do i have to worry on my elective every semester?? i've been choosing the hard-to-score electives for this two semesters. well, at least i get to pick an elective for each semester but no more electives during the second year. i'll be having core subjects for the whole of next year! waaaaaaaaaaaaaa :(
after the finals i have another thing to worry about. I NEED A PLACE TO STAY NEXT SEMESTER A.S.A.P.! i don't understand why the hostel management increases the rental fees when the previous rental is UNREASONABLE?? students chose to stay in hostel because of the security and the hostel management should thought about providing students a safe place to stay with a reasonable price instead of forking the hell lot of money from us! it's hard to look for a safe place to stay that has affordable price for students like me near this area. hmmm
Wednesday, October 27, 2010
so sakai
finally, after several monthssss i managed to step my foot in Taylor's Lakeside campus. my first impression was GOSH O.O! i never thought it would be so (kinda) huge. well of course it looks nicer than my present university hehehe. however, i couldnt capture lotsa pictures coz i didnt have a camera *sob sob*. the most interesting building that i really love is the STYLISH library! it was huge and very comfortable! :DD i love the paintings on the wall altthough they're just simple. i was really glad meeting my beloved J3's plus the one and only Mr "Mike" ahaha. i even got new friends while visiting there. they're just so cool :) im gonna visit there next time and hang out in the library again insya allah :D
Tuesday, October 26, 2010
my dusty blog
dear blog, sorry for abandoning u for a very long time. i've been very busy u see. lots of things are going on around here and i have no time to blog. sorry again. maybe i'll visit u everyday during the holidays. now gotta focus on my finals. geez. i dont know if i could do it. im afraid if my results sucks than last semester. hmm. oh well if that happens its because i've been lazy bum. serve me right aite? i just hope everything went well and oh ya my dad is going off soon for pilgrimage. i hope he'll be fine there and he'll come back home safely. aminn. btw, my last weekends was great. i get to hang out with my beloved cuzzies :DD really had great fun. shopping was never out of list for sure. hehehe wish we could hang out again next time. now im waiting for the correct moment to hang out with my other besties. that's all for now dear blog. c ya! xoxo :)
Monday, July 26, 2010
if only
i wish i cud shout all my heart out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
im so angry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pissssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeddddddddddddddd offffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
shittttttttttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
im fuccccccccccccccccccccckkkkkkkkkkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing maaaaaaaaaaadddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i wanna straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangle people!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nop! a person!
life sucks. god make me die faster.
Subscribe to:
Comments (Atom)
