Welcome To My Blog (^_^)

Hello readers! Welcome to my humble blog. =)

ATTENTION! PLEASE READ BELOW BEFORE YOU CONTINUE

~PLEASE Respect me & I'll respect you. It's not that hard rite?

~I'll be VERY NICE to you IF you're NICE TO ME. It's a deal ok??? =D

~Oh ya! DONT WORRY, I WONT BITE YOU!

~Thanx for visiting aite! I hope u'll enjoy reading my blog!


Thursday, February 11, 2010

alhamdulillah

finally, i got my offer into monash. thats the good news.
the bad news is that i dont know where im gonna stay. i dont know that area well enough.
plus the cost of living there is just too high. *sigh*
another bad news is about my aunt. her cancer cells comes back.she had her chemo and somehow her new medicine seems to be affecting her health. she is now in the hospital being admitted into an isolation ward. doctor says she got an infection.i dont know how that happen.mummy told me that my aunt is weak and is being dripped. *i wonder if my sentence is correct.hehe*
when my aunt is ok, she would talk almost non-stop and continues coughing too.im glad that she has a very strong spirit despite all the chemo n stuff that she has to go through.
im guessing that she was strong for her lil daughter and her other children.
i pray that she will recover soon. aminnn. :))))))))

Wednesday, February 10, 2010

aku panas panas panas!

hye! setelah sekian lama aku xupdate blog, kini aku kembali. =)
ada apa dgn panas??
hari ini OVER HEATED. bkan setakat cuaca malah emosi ku juga dlm kategori itu.
boleh membuak2 air kalau terkena badan ku. cewahhh :PPPP
awl2 pg aku dh kene bangun sebab nk kene g mahkamah lagi
stop! bukan aku nk g bicara ke ape mcm kes2 yg hangat dlm brita ok
aku cume nk g jumpa pesuruhjaya sumpah je
mcm biase lar nk setel hal stdy yg xpenah2 nk setel.
benci btol! byk songeh gler! menyusahkn hidup je nk mtk cop2 sijil walhal mmg dh dtulis boleh je gov official ke ape. dlm sleng limbang sasak ku nyang mu :((((((
nk mtk cop satu hal.lpas tu nk hanta dokumen tu plak
ni kali ke 3 hanta. the last 2 gne pos laju but this time gne DHL plak.
ingtkn bleh hanta trus hari ni but since diorg kte esok pg dokumen tu dh bleh smpai my mum sanggup nk gne gak. ingtkn cas xde lah trok sgt rupenye smpai rm 40.95.
pos laju bru je rm8.20 tp haritu dh gne 2 kali so cepat kira.nsib baek cop sijil arini org tu x mtk byr.kalau x tpksa la byr lg rm12.nk mampos??? sume gara2 hantar dokumen yg nk gak gne cop pesuruhjaya sumpah.dh plak dateline xlama lg.apekah ini satu muslihat bg pihak trtentu menyingkirkn aku n member2????*kpd teman2 kalau xphm xpe* :)))))
okeh! now back to happy moments. mummy blanja mkn kat MB n then tapau secret recipe lak.hehe dh lama xmkn cake2 secret recipe finally tcapai gak hajatku. thanx mum!
*teringat mkn cake sama2 housemates* huhuhu
ptg jmp my syg ;)))))) lepak wif him n his member denis. as usual at PV.being wif him is the best thing rather than staying at home sleeping and get more fat. hehehe
when the night falls, panas atiku mkin trok. lil sis yg bengkeng nk mampos betol2 mncabar aku
dh lama dh aku xmarah puas2 kali ni aku xbiar.aku jerit kt dia smbil pegang krusi plastik mcm nk baling je kt dy.kalau kena bru padan muka!
yg laki plak, stres xtentu psl sebab maths. org dh aja btol2 xphm gak.ntah lh phm kot tp x confident ngn jwpn ke ape or stress sbb ckgu maths dy.yg aku benci dh org aja ngz. ade gak mcm nk aku bg jwpn je.kalau bg maen game haih xyah cakap.terer plak.ni bile maths menangis wlau org dh nk tlg aja. sekian je. mmg aku mkin panas sekarang.FULL STOP.



Friday, February 5, 2010

are u racist?

hurm semakin byk racist ke kt dunia ni?
ke konsep 1 malaysia mmg xde org phm?
plek2 je org sekarang...
asyik ade je isu yg tmbul kt fb..
skejap isu negeri
pastu agama plak
nnti ape lagi hah???
bodoh pnye manusia... kalau nk jd racist g lah 2ka jd warga negara yg ske berperang
ke rasa glamour sgt dbenci org???d wanted org???
xpsal2 hidup susah nnti
haih ntah lah...xtau nk ckp ape lg
yg pasti AKU BENCI RACIST!~

Wednesday, February 3, 2010

allow!

aku semakin malas
asyik maen game je
nk update blog tp kdg2 aura malas tu jugak yg dtg
hmmm ape nk jd?? >_< style="font-weight: bold;"> shopping wif syg :))))))
shopping is the only exercise im interested! wawawa
thanx for teman ayg ok. love u syg!

oh ya!
hari ni birthday fqah!
HAPPY BIRTHDAY TO U MY DEAR ;)))))))))
hope to c u soon! jgn nakal2!
trimalah hakikat bahawa anda telah berusia 20! muahahaha :PPPPP


Monday, February 1, 2010

"pecah rumah"

rumah nenek aku dpecah masok. kemungkinan besar d waktu pg kott. ntah lah sume org xpasti jam brapa kjadian tu brlaku. mak aku dpt cl mlm tp menurut kta jiran, ade org msok rumah tu siang td. dy nk cl tp xde num plak. nsb baek jiran yg satu lg inform sbb dy plek pntu blakang n gate rmh trbuka luas. lpas dpt brita tu, ape lagi sume bkumpul ramai2 nk g situ. aku n kzen2ku sume pegang kayu, besi dll kononnya nk hentam org tu laa. mse ktorang smpai, mmg dh xde org pon kt situ. suami kazen aku cl polis tp nsb burok la dpt polis pemalas. slumber nk mampus.bunyi mcm bru bgn tdo pastu smpai ktorg balek diorg xsmpai2.bongok! haih. mengikut kta jiran, ade 3 org laki dtg dgn 1 kreta. hmm pagi amcm kol 8 kot. pastu diorg msok dr pntu dpan. gril tmpt sangkut mangga tu diorg potong guna sumthing. expert kot or myb sbb gril tu dh bkarat so senang je nk potong. mse ktorg msok rumah tu, mmg rumah tunggang tebalik gler. berselerak habis tp mcm xde bende pon diorg ambik even tv pun msih ada (mentang2 la tv lama bukan lcd ke ape). kalau xsilap, myb diorg ambik parang panjang kt rmh tu tp not so sure. benda lain diorg sepahkan je as if nk crik sumthing tp ntah ape lah.mcm la ade brg brharga kt rmh tu. smoga penyemak2 rumah tu xkn hidup dgn aman coz dbayangi arwah nenek ku yg marah rumahnya bersepah huhu :PPPPPPPPPPP